ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունը վերջին շրջանում բազմաթիվ բողոքներ է ստանում ՀՀ մուտք գործած հասարակ փաթեթները «Հայփոստ» ընկերության կողմից հասցեատերերին ուշ հանձնելու վերաբերյալ։ ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության լրատվական ծառայությունից տեղեկացնում են, որ ըստ «Հայփոստ» ՓԲ ընկերության, խնդիրը կապված է Պետական եկամուտների կոմիտեի կողմից ընդունված նոր կարգի հետ, համաձայն որի՝ հուլիսի 8-ից, այլ երկրներից փոստային առաքման միջոցով Հայաստան եկող մինչև 2 կգ փաթեթները ևս պետք է մուտքագրվեն «ՀՀ արտաքին առևտրի ազգային մեկ պատուհան» ծրագրով։ Այս փոփոխությունը լրացուցիչ մեծածավալ աշխատանք է պահանջում, համապատասխան սարքավորումների և աշխատակիցների համալրում։

Խնդրին տեղում ծանոթանալու և լուծումներ գտնելու նպատակով «Հայփոստ» ընկերության Փոստի փոխանակման և տեսակավորման կենտրոն է այցելել ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարի տեղակալ Արմեն Արզումանյանը։ «Հայփոստ Թրասթ Մենեջմենթ» ՓԲԸ կառավարող տնօրեն Խուան Պաբլո Գեչիջյանը և «Հայփոստ» ընկերության գործադիր տնօրենի պաշտոնակատար Հայկ Ավագյանը նախարարի տեղակալին ներկայացրել են իրավիճակը։ Նշվել է, որ խնդիրը կանոնակարգելու նպատակով աշխատակիցների քանակն ավելացվել է։ Բացի այդ, «Հայփոստի» կողմից ՊԵԿ-ին պաշտոնական նամակ է հղվել, որում ստեղծված իրավիճակը կարգավորելու առաջարկություններ են ներկայացվել անհրաժեշտ սարքավորումների, աշխատակիցների քանակն ավելացնելու, աշխատանքի 24-ժամյա հերթափոխի անցնելու վերաբերյալ։

Խուան Պաբլո Գեչիջյանը Արմեն Արզումանյանին հավաստիացրել է, որ աշխատակիցների ներկա քանակով իրենք կարող են շատ կարճ ամանակահատվածում «Հայփոստի» մասով կարգավորել իրավիճակը և սպասում են, թե աշխատաժամանակի և աշխատակիցների ավելացման ուղղությամբ Պետական եկամուտների կոմիտեն ինչ քայլեր կձեռնարկի։

Արմեն Արզումանյանն այցելել է նաև նամակների դասակարգման և առաքման բաժանմունք, որը համալրված է նորագույն սարքավորումներով։ Ի տարբերություն փոստային առաքանիների՝ նամակների կուտակումներ չկան, դրանք հասցեատերերին հասնում են սահմանված ժամկետներում։